Naročila in pomoč naročnikom 080 11 99 | Tel: 01 47 37 600|narocnine@delo.si

Izvozniki 2019: Izvažajmo pametneje – kako krepiti vrednost slovenskega izvoza

Izvozniki 2019: Izvažajmo pametneje – kako krepiti vrednost slovenskega izvoza2019-08-21T08:14:15+00:00

16. oktober 2019, Kristalna palača, Ljubljana

Izvozno poslovanje je rdeča nit letošnje Delove poslovne kampanje Izvozniki 2019, ki pod okriljem časopisa Delo in priloge Svet kapitala poteka od junija do oktobra. Prispevke si lahko preberete TUKAJ. Zaključila se bo v sredo, 16. oktobra 2019, s poslovno konferenco z naslovom Izvažajmo pametneje – kako krepiti vrednost slovenskega izvoza, ki bo izvedena z vsebinskim sodelovanjem Inštituta za strateške rešitve.

Konferenca bo vsebinsko sledila iskanju rešitev in uporabnih servisnih informacij za slovenske izvoznike v dobaviteljskih verigah mednarodnih podjetij in dobaviteljev. Dejstvo je, da se izvozni trgi, med njimi najpomembnejši za slovenske izvoznike, ohlajajo. Izziv za izvoznike je, kako naj okrepijo lastno vlogo v dobaviteljskih verigah na globalnih trgih. Odgovor na to vprašanje je, da predvsem s povečevanjem konkurenčnosti. To pa pomeni, da morajo krepiti dodano vrednost rešitev, ki jih ponujajo poslovnim partnerjem v kompetitivnem mednarodnem poslovnem okolju. Z višjo dodano vrednostjo bodo lahko segli višje v mednarodnih dobavnih verigah. Hkrati bodo s tem okrepili svojo odpornost proti ohlajanju in morebitnim šokom na izvoznih trgih.

Konferenca bo zajemala tri vsebinske sklope, med katerimi bodo predstavljene dobre prakse nekaterih podjetij:

 

Kje so priložnosti za rast v globalnih nabavnih verigah vrednosti in kako jih izkoristiti?

Kako krepiti izvoz s podporo blagovne znamke države?

Človeški viri dodane vrednosti: kako do kadrov, ki povečujejo konkurenčnost na mednardosnih trgih?