Ob 5. obletnici prve številke revije Suzy smo pripravili posebno ponudbo za vse nove naročnike. Vsem, ki se boste naročili do 31. maja 2021, bomo poleg 20 % popusta na letno naročnino, podarili še lično praktično darilo ter vas uvrstili v žreb za personalizirano astrološko karto*.
Zakaj resnično potrebujete Suzy?
Revija Suzy že 5 let razkriva svet slavnih in globlje skrivnosti življenja. Piše o zgodbah tistih, ki tako ali drugače sooblikujejo naš vsakdanjik in so v središču pozornosti. Njeno poslanstvo je biti prvi, ko gre za zanimive novice in zgodbe iz sveta znanih, slavnih in uspešnih.
Prepoznavna je tudi po pozitivnih in motivacijskih zgodbah s področja praktične duhovnosti, osebne rasti in ezoterike. Z revijo sodelujejo aktualne in priljubljene avtoritete s področja duhovnosti in samopomoči, kolumne za revijo pišejo Zvezdana Mlakar, Shana Flogie, Melita Kuhar, Dobra vila Maja Debevc, Mateja Blažič Zemljič in drugi. Sestavni del revije so tudi tedenski horoskopi in svetovalne rubrike. Veliko pozornosti revija namenja družabnim dogodkom, lepoti in modi. Pomemben del zajema tudi enigmatika z najrazličnejšimi križankami, sudokuji, ugankami, pobarvankami itd.
Suzy izide vsak petek, ko jo naročniki prejmete tudi v vaš nabiralnik in jo lahko prebirate še ves teden.
*Med vsemi novimi naročniki, ki se prijavite preko te ponudbe in poravnate letno naročnino do roka plačila, bomo izžrebali 3 srečneže, ki bodo prejeli astrološko karto, ki jo bo na podlagi rojstnih podatkov pripravila Suzyina astrologinja. Izžrebanci bodo obveščeni o nagradi po izteku posebne ponudbe, v začetku maja 2021. Posebna ponudba traja do 31. maja 2021.
Cenik je dostopen TUKAJ.
Pogoji naročanja
Revija izhaja ob petkih in jo je v prosti prodaji moč kupiti samostojno ali v kompletu s Slovenskimi novicami. Naročnikom pripadajo vse spodaj naštete ugodnosti, ki jih ponuja medijska hiša Delo d.o.o.
Splošne ugodnosti za naročnike
- 40-odstotni popust pri plačevanju naročnine za obstoječe naročnike Delovih edicij
- 10-odstotni popust pri mesečnem plačevanju ali 20-odstotni popust pri plačilu letne naročnine v enkratnem znesku za vse ostale, ki še niso naročniki Delovih edicij
- brezplačna dostava revije na želen naslov v Sloveniji
Pravica do odstopa od pogodbe
Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v štirinajstih (14) dneh od dne prejema prvega izvoda časopisa oz. v štirinajstih (14) dneh od dneva sklenitve pogodbe, v kolikor je le-ta kasnejši, odstopi od te pogodbe.
Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Delo d.o.o., Dunajska cesta 5, Ljubljana, telefonska številka: 01 47 37 600, številka faksa: 01 47 37 613, e-naslov: narocnine@delo.si o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec.
Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.
Obrazec za odstop od pogodbe je dostopen tukaj.
Učinki odstopa od pogodbe
Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v štirinajstih (14) dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave podjetja).Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, na plačnikov osebni ali poslovni račun, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.
Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kaj se zgodi prej. Naročnik prejete izvode edicij vrne izdajatelju – prodajalcu na naslov Delo d.o.o., Naročnine, Dunajska 5, 1509 Ljubljana, brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v štirinajstih (14) dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe in sicer na običajen način po pošti. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom štirinajst (14)-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.
Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Če potrošnik zahteva, da se dobava digitalnih edicij, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, začne v odstopnem roku, hkrati pa se strinja, da s podanim soglasjem za začetek opravljanja storitev izgubi pravico do odstopa od pogodbe, mora podjetju plačati znesek, ki je sorazmeren s storitvami, opravljenimi do trenutka, ko je podjetje obvestil o odstopu od pogodbe, glede na celotni obseg pogodbe.
Trajanje naročniškega razmerja
Naročniško razmerje se sklepa za nedoločen čas in velja do pisnega preklica naročila.