Ljubljana, 17. maj 2019
Delo je na sinočnji podelitvi nagrad zmagovalcem raziskave Trusted Brand 2019 tudi uradno prevzelo naziv zaupanja vredna blagovna znamka, ki ga je pridobilo med dnevnimi časopisi. Raziskava, v kateri je sodelovalo več kot tisoč odraslih prebivalcev Slovenije, je pod okriljem revije Reader’s Digest Slovenija potekala že trinajsto leto.
Pomembna novost letošnje raziskave je bila, da zaupanja vrednih blagovnih znamk niso izbirali samo naročniki omenjene revije, ampak je bila raziskava razširjena na reprezentativni vzorec celotne populacije v Sloveniji, je pred časom pojasnil Daniel Škraba, vodja Reader’s Digest Slovenija. Vprašalnik je bil prvič pripravljen v elektronski obliki, anketiranci so navedli stopnjo zaupanja (lestvica od 0 do 10), so pa tudi imeli možnost dodati druge blagovne znamke, ki niso bile navedene na seznamu.
Kdo vse je prejel nagrado v drugih kategorijah pa si lahko preberete na tej povezavi.