V Delu smo začetek leta 2019 začeli z obsežno komunikacijsko kampanjo ob 60-letnici izhajanja časopisa Delo, ki jo je marketing družbe Delo pripravil v sodelovanju z agencijo Luna\TBWA. S kampanjo se v Delu ne poklanjamo le častitljivi obletnici, pač pa odpiramo pomemben diskurz o svetu in nazorih ter pomembnosti vedenja. Svet ni črno-bel, stlačen v predale in podpihan z apriornim nasprotovanjem stališčem drugih, temveč splet različnih kompleksnih pogledov, ki ponujajo soočanje in dialog. Delo je s svojimi 60 leti dovolj zrelo, da to dejstvo še naprej zastopa in goji. Ni nam vseeno, v kakšnem svetu živimo. S svojim analitičnim novinarstvom, aktualnimi, predvsem pa verodostojnimi zgodbami in novicami je Delo zaupanja in branja vreden časopis, ki predstavlja različne poglede na svet. Delo je tudi časopis s tradicijo, katerega delo je, da bralci vedo več. Ker »vedeti več pomeni imeti moč«, kar je tudi novi slogan časopisa Delo in celotne kampanje.
Kampanja je bila prvič prikazana na praznovanju 60-letnice Dela, 9. januarja, v Cankarjevem domu, aktivnosti pa bodo trajale vse leto z vrhuncema v januarju in maju, ko bo dejansko minilo 60 let, odkar je časnik Delo prvič izšel, 1. maja 1959. Kampanja zajema televizijsko in radijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih in digitalno oglaševanje ter številne trženjske aktivnosti.