Časopis Slovenske novice v letu 2021 praznuje 30 let. Obletnico izhajanja je medijska hiša Delo počastila s celostno marketinško kampanjo. Na rojstni dan, 14. maja, pa so izdali posebno jubilejno izdajo Slovenskih novic, v kateri je pregled najbolj odmevnih zgodb in projektov iz časopisa zadnjih 30 let.
Marketinška kampanja poteka pod skupnim sloganom Pripovedujemo vaše zgodbe – že 30 let in jo je zasnoval marketing Dela, kreativni del pa je pripravila oglaševalska agencija Luna\TBWA pod vodstvom kreativnega direktorja Janeza Rakuščka. Akcija je sestavljena iz številnih aktivnosti, z njo pa se želijo zahvaliti svojim naročnikom in rednim kupcem novic za njihovo zvestobo.
Osrednje izhodišče pri pripravi komunikacijske strategije je bila miselnost: ko preberemo Slovenske novice, vemo, kakšno je življenje in kakšen je ta dan svet. Ključen element kampanje je pesem Ne zaupaj v govorice, za katero je besedilo prispevala Maja Burja (agencija Luna\TBWA), glasbeni aranžma pa je pripravil skladatelj Goran Šarac, pesem sta zapela znan slovenska glasbenika Vili Resnik in Darja Gajšek.
Slovenske novice so znane po tem, da v ospredje postavljajo resnične junake iz vsakdanjih življenj iz lokalnega okolja – in prav o tem govori besedilo pesmi. Pesem je uporabljena za promocijo akcije ter v televizijskih in radijskih oglasih, spletnem oglaševanju in oglaševanju na družbenih omrežjih. Za pesem so posneli tudi videospot, za katerega je poskrbela agencija Luna\TBWA v sodelovanju s produkcijsko hišo Kinomotel. Spot je bil premierno predstavljen 13. aprila 2021 zvečer na www.slovenskenovice.si/30let, v njem pa poleg Darje Gajšek in Vilija Resnika nastopa še igralec Matjaž Javšnik, ki je poskrbel za komične vložke.
Oglejte si videospot Ne zaupaj v govorice.
V jubilejni izdaji Slovenskih novic so predstavljene zgodbe, v katerih so bistveno vlogo odigrali bralci Slovenskih novic, ki so s svojimi donacijami izboljšali ali celo rešili življenja ljudi. Tako so pred 28 leti Denisu Poštreku omogočili operacijo na odprtem srcu, za družino Dovžan iz okolice Tržiča pa so zbrali rekordnih 27.800 evrov, da so si lahko našli bivališče, potem ko jim je Tržiška Bistrica po ujmi v Jelendolu porušila dom. In še številne dobrodelne akcije Slovenskih novic so bile izpeljane pod okriljem Krambergerjeva sklada Slovenskih novic, ustanovitev katerega so navdihnila dobra dejanja Ivana Krambergerja, čigar zgodbo tudi opisujejo v jubilejni izdaji. V številki se dotaknejo dobrih del škofa Alojzija Urana. Predstavili so, kako se že vrsto let na Triglav podaja 100 Slovenk, vsako leto pa izbira miss Slovenije. Spomnili so se Melanie Trump, ki je postavila Sevnico na svetovni zemljevid, in obiska zvezdnice Leticie Calderon, ki je Slovence začarala kot Esmeralda. Veliko pa je tudi zgodbic in nasvetov, ki jih ponujajo tematske priloge Novic, kot so Astro, Tedenska tribuna, Na zdravje, Raj doma, Obrati itd.
Številka je do konca junija na voljo tudi samostojno v prosti prodaji po vsej Sloveniji.