Izšla je posebna turistična revija Like Slovenija & Hrvaška

Izšla je posebna turistična revija Like Slovenija & Hrvaška

2024-02-28T18:29:38+01:00

Delo in Hanza Media, vodilni medijski hiši v Sloveniji in na Hrvaškem, sta izdali posebno turistično revijo Like Slovenija & Hrvaška, ki daje celovit vpogled v najboljše, kar sosednji državi ponujata v turizmu. Revijo so predstavniki Dela in Hanza Medie predstavili partnerjem iz obeh držav že včeraj na prijetnem srečanju na Ljubljanskem gradu.

Delo in Jutarnji list sta z najboljšimi novinarji in bogatimi izkušnjami reportažnega novinarstva ustvarila bogato in raznovrstno publikacijo, ki je polna vrhunsko napisanih zgodb, v katerih nastopajo ustvarjalni in pogumni ljudje, ki so tudi odlični gostitelji. Revija je danes, 29. februarja, priložena obema časopisoma kar 236 straneh, njene vsebine pa  bodo objavljali tudi na spletni strani delo.si in.jutarnji.hr.

 »Sodelovanje Dela in Hanza Medie je lahko zgled tudi ostalim, ko gre za skupne projekte Slovenije in Hrvaške. Turizem je ena izmed najpomembnejših gospodarskih panog v obeh državah. Verjamem, da bomo v reviji Like našli kakšen doslej skriti kotiček doma ali pri sosedih, ki ga bomo z veseljem obiskali,« je na četrtkovem srečanju dejal Matjaž Han, minister za gospodarstvo, turizem in šport. Hrvaška ministrica za turizem in šport Nikolina Brnjac ni skrivala navdušenja: »V reviji je najboljše, kar lahko ponudita obe državi. Se že veselim vašega prihodnjega skupnega projekta.«

 

»Skupaj s sosedi smo močnejši in boljši, tako imamo tudi večji trg. Zgodbe iz revije Like potrjujejo, da Slovenija in Hrvaška sodita v svetovni vrh, ko gre za turizem,« je sporočil Bojan Budja, odgovorni urednik Dela. Obenem je izpostavil dve pomembni zadevi: »Državi sta prepoznali svoje prednosti in jih predstavljata svetu skupaj s svojimi ljudmi, ki predstavljajo največje bogastvo. Drugo pa je, da smo pripravljeni storiti še korak naprej in stopiti na sam vrh. Skupaj z južnimi sosedi smo idealen par.«

»Usklajene uredniške moči in novinarji, ki so delali na tem projektu, so rezultat skupnega interesa in volje, da promoviramo destinacije, kulturne podobnosti in razlike, gastronomijo, zgodovino in naravne lepote, pa tudi naša najlepša mesta in druge kraje. Ne manjka nam navdiha in idej, Hrvaška in Slovenija imata veliko razlogov za sodelovanje, v mnogočem se dopolnjujemo, naši bralci pa radi potujejo in se v obeh državah prijetno počutijo,« je povedal Goran Ogurlić, glavni urednik Jutarnjega lista.

Izid revije in dogodek so podprli partnerji iz Slovenije in Hrvaške. Več na delo.si.