Na Delovi športno-poslovni konferenci gostili tudi predsednika Uefe Aleksandra Čeferina

Na Delovi športno-poslovni konferenci gostili tudi predsednika Uefe Aleksandra Čeferina

2021-05-12T14:44:47+02:00

Medijska hiša Delo je v sodelovanju s programskim partnerjem družbo Arista Plus 12. maja zaokrožila večmesečno športno-poslovno kampanjo s spletno konferenco Športni dogodki kot posel. Z zanimivimi gosti iz gospodarstva, športnih zvez in turizma so se usmerili na športne dogodke in sponzorstva s poslovnega vidika. Gostili so pomembne športne in poslovne odločevalce, kot so Aleksander Čeferin, predsednik Uefe, Radenko Mijatović, predsednik NZS, in Andrej Hauptman, selektor slovenske kolesarske reprezentance, ter predstavnike podjetij, ki so aktivni podporniki slovenskega športa. O vlogi in motivaciji države v organizaciji velikih športnih dogodkih  je spregovorila tudi direktorica STO Maja Pak.

Po pozdravu direktorja družbe Delo Andreja Krena je v uvodu dogodka direktorica STO izpostavila vlogo države pri organizaciji športnih dogodkih in poudarila: »Zgodba Slovenije na področju športa je zgodba o ljubezni do športa in rekreacije, do narave, je zgodba o nacionalnem ponosu,« in dodala, da je prednost Slovenije v njeni raznolikosti na majhnem območju, kar prinaša izjemne možnosti za različne športne aktivnosti in rekreacijo; to navdihuje tudi naše vrhunske športnike.

V nadaljevanju je Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja iz Lidla Slovenija, konkretizirala primer trgovca in aktivacije njegovih sponzorskih pravic na primeru paraolimpijske reprezentance. Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica službe za trženjsko komuniciranje v Zavarovalnici Triglav, pa je predstavila, kako športna sponzorstva prispevajo k razvoju in ugledu blagovne znamke Zavarovalnice Triglav.

Prvi panel konference je bil namenjen organizaciji velikih športnih dogodkov, v uvodu pa se je dr. Maja Zalaznik z Ekonomske fakultete UL pogovarjala z osrednjim gostom Aleksandrom Čeferinom, ki je poudaril: »V razvoj nogometa Uefa vrača 86 odstotkov vseh svojih sredstev, na področju klubskega nogometa pa 93,5 odstotka vseh dohodkov. Zame je to pravi sistem. Šport je in mora biti posel, zato upam, da bo generiral še večje finančne zneske; vprašanje pa je razporeditev teh sredstev. Če so to dobički posameznikov, potem je to problem.« Čeferin je še izpostavil, da smo Slovenci zelo dobri organizatorji dogodkov, saj je bilo doslej še vsako tekmovanje, vsaj nogometno, organizirano vrhunsko. Nimamo pa zelo dobre infrastrukture.

V debati o globalnih praksah z lokalnim poudarkom je delovanje predstavil Aleš Petejan, vodja marketinga v Mastercardu Slovenija, svoj pogled pa je dodal tudi predsednik NZS Radenko Mijatović in predstavil primer evropskega nogometnega prvenstva do 21 let, ki ga od 24. marca do 6. junija v posebnih razmerah gostijo tudi štiri slovenska mesta.

Drugi panel je zbral primere poslovno uspešnih malih in srednje velikih dogodkov v lokalnem okolju. Moderatorka Milena Fornazarič se je o tem pogovarjala z Maticem Švabom, poslovnim direktorjem in namestnikom generalnega sekretarja OKS-ZŠZ, ki je predstavil primer olimpijske bakle za aktivacijo navijačev v okviru športa za vse. O olimpijski bakli kot primeru aktivacije banke pa je govorila tudi Anita Stojčevska, glavna izvršna direktorica SKB banke, medtem ko je Luka Steiner, član uprave Športne loterije, predstavil Športno loterijo in aktivacijo sponzorstev v digitalnem okolju na primeru kolesarstva. O aktivaciji rekreativcev v digitalnem okolju, kot je bil tekaški ali kolesarski izziv Dukat fit, pa je govoril Tomaž Žnidarič, direktor Ljubljanskih mlekarn.

Razprava je bila tudi o pomenu blagovne znamke, ki je nepogrešljiva dodana vrednost športnih uspehov. To tematiko je vodil namestnik odgovornega urednika časnika Delo Miha Hočevar in odprl tretji panel ter se o tem, kaj pomenijo kolesarski uspehi za Slovenijo, pogovarjal z Andrejem Hauptmanom, selektorjem slovenske kolesarske reprezentance. BTC in Maraton Franja ‎je predstavil Damjan Kralj, glavni izvršni direktor BTC, o dirki po Sloveniji pa sta se razgovorila Tomaž Jontes, podpredsednik uprave Telekoma Slovenije, in Tomaž Grm, predsednik Kolesarske zveze Slovenije in generalni direktor Butan plina.

Posnetek dogodka najdete na https://www.delo.si/dpc-sport, program in podrobnosti dogodka pa tudi na strani sport.dpc.si.